Monday, 6 January 2014

INGRID primer za senčila BASE SHADOW review

Hi there:D How are you? Today I'm writing a review on INGRID primer for eye shadows BASE SHADOW. I usually write my blog in English, but today I will be writing in Slovene because this review is made more for Slovene market.:)
Pozdravljen/-a.:) Danes bom delala review primerja INGRID primer za senčila BASE SHADOW, ki sem ga dobila v review iz spletne trgovine bodizenska.si.



Pa najprej na kratko kaj nam primer obljublja:: Podlaga za senčila BASE SHADOW je zahvaljujoč lahki kremasti strukturi enostavna za nanos. Olivno olje kožo vlaži, vitamin E pa pomaga proti staranju kože. Po nanosu podlage za senčila bodo barve senčil bolj žive. Podlaga preprečuje nastanek grudic in daljšo obstojnost senčila na vekah. Primer je shranjen v posodici s 6,5g izdelka. 



Ko sem nosila senčke brez primerja sem jih zjutraj nanesla, okrog treh popoldne pa jih je komaj še kaj ostalo (poskusila sem tudi z dražjimi, a rezultat ni bil bistveno drugačen). Zato sem se odločila, da končno poskusim primer. Rezultat me je neverjetno presenetil.

Zjutraj sem nanesla primer, po vrhu pa še senčke. Dvomila sem. Toda senčke so se obdržale skozi cel dan. Niso šle ne v gube in se niso niti stopile. Tudi odtenki so, kot nam predstavijo, mnogo bolj živi, zaradi svetlejše podlage in boljšega prijema senčk. Še do večera so ostale na mojih vekah. Na očeh deluje lahkotno, kot da ga ne bi imeli. Edino prvi nanos mi je delal malo težav, ker se primer ne prime prsta takoj in ga zato težje dobimo iz posodice. Moramo pa ga popolnoma razmazati, do skoraj nevidnosti, ker se ob drugačnem ravnanju začne svaljkati.

Toda ti dve napaki ne prevladata. Primer je na listi mojih najljubših izdelkov - zaradi kakovosti in pa nizke cene (3.52€). Priporočam!:D
Xoxo,
K.

No comments:

Post a Comment